HomeKatalogKošíkPříhlášeníRegistrace

KATALOG / E-SHOP

KOŠÍK

DŮLEŽÍTÉ

PODROBNOSTI

Výběr z náhodného zboží

Nejnovější zboží

Nejprodávanější zboží

Úvodní strana > Jak nakupovat

Jak nakupovat

TOPlist

 

POZOR: Z ekonomických důvodů nepřijímáme takové objednávky, jejichž hodnota nedosáhne alespoň hodnoty 300 Kč včetně DPH - do této hodnoty se nezapočítává hodnota dopravného. Naše celkové náklady převyšují zisk z objednávky pod 300 Kč.


Důležité info ke statusům zboží SKLADEM / POČKÁTE SI / NA OBJEDNÁVKU:
Prosím sledujte status zboží, který je v náhledech uveden vždy barevně vpravo dole nad cenou zboží - může tam být "skladem", "počkáte si navíc X dní" nebo "na objednávku". Standardně můžete nakupovat zboží skladem i zboží u kterého je "počkáte si navíc X dní" což znamená, že výrobek je skladem v externím skladu. Nevadí, když je počet kusů uveden jako 0 nula. Jestliže na e-shopu stojí, že na zboží si počkáte 2 nebo více dní, znamená to, že JE skladem, avšak v externím skladu. Naopak pokud objednáváte zboží se statusem skladem a vložíte do košíku např. 3 kusy, ale v košíku uvidíte, že máme jen 2 kusy, znamená to, že si pravděpodobně budete muset počkat na onen třetí kus obvykle 2 dny navíc, protože je rovněž v externím skladu. Je to všechno dáno tím, že v interním skladu nemáme mnoho místa. Poslední možnost, status "na objednávku" je u zboží, které jsme momentálně doprodali nebo které je dlouhodobě nedostupné nebo které vyžaduje náročný dovoz a delší dodací lhůtu - u takového zboží jde o speciální službu. Určitě doporučujeme se nejdříve informovat o zboží na objednávku na tel. 774554630 nebo na info@gadgeteshop.cz, abyste měli možnost nákup zvážit a zjistit skutečný stav věcí - někdy je status "na objednávku" pouze dočasným stavem a již druhý den nebo po upozornění jsme jej schopni změnit na "skladem" nebo "počkáte si 2 dny navíc".

Jak tedy nakupovat? Před učiněním objednávky prosíme pročtěte stránku Obchodní podmínky. Nakupování je u nás jinak snadné. Můžete nakoupit i bez registrace, ale přijdete tak o VIP výhody a VIP slevy. Jak provést registraci? Stačí projít jednoduchý postup registrace>přihlášení>výběr zboží. Vše je intuitivní a nijak odlišné od jiných obvyklých e-shopů. Pokud nakupujete v e-shopu poprvé nebo si nejste jisti, můžete následovat následující návod, který Vás provede e-shopem "za ručičku". Kdybyste měli jakékoli dotazy nebo chtěli poradit ústně, nebojte se zavolat na telefon 774 55 46 30 nebo napsat na info@gadgeteshop.cz. Poradíme nebo objednávku provedeme ručně. Není-li to pro Vás ale problém, určitě je lepší se registrovat, budeme Vás tak schopni kontaktovat s případnými novinkami, důležitými doplňky k Vašemu zboží a s neveřejnými velkými slevovými akcemi.

Přesný návod:

Registrace:

klikněte na horní liště na "Registrace"

vyplňte formulář - stačí údaje s hvězdičkou*!

klikněte na "odeslat údaje"

zobrazí se okénko pro přihlášení

Přihlášení

vyplňte přihlašovací jméno, které jste zadali při registraci

vyplňte heslo, které jste zadali při registraci

klikněte na "přihlásit se"

zobrazí se stránka s Vašimi údaji, kterou můžete nechat jak je nebo údaje opravit

Objednání zboží

klikněte na zboží (tip: na stránky se zbožím se dostanete přes levé menu nebo "Katalog" na horní liště, nepřehlédněte také, že mnohé kategorie mají vícero stránek! - viz malá čísla na pravé spodní části stránky; na úvodní straně se zobrazuje jen výběr ze zboží - zdaleka tam není vše!); pro vložení zboží do košíku je třeba nejdříve rozkliknout stránku s detailními informacemi o daném zboží - v náhledech tlačítko pro vložení do košíku není

zkontrolujte zda je zboží skladem (status skladem/na objednávku/na cestě/dodáváme do X dní) je u každého zboží jak v náhledu tak na stránce daného produktu - v případě skladem je k dispozici ihned, v případě na cestě je jisté že zboží bude skladem, v případě "na objednávku" se informujte o možnostech na info@gadgeteshop.cz

klikněte na tlačítko KOUPIT (ikona nákupního košíku)

klikněte na nápis "Košík" - na horní liště, na kterékoli stránce vpravo nahoře (také pod ikonou košíku je odkaz "prohlédnout košík" a rovněž v levém sloupci kde je MENU je také košík a jeho stav..)

klikněte na "objednat"

zkontrolujte si že u názvu zboží není červený čtvereček (ten by znamenal, že zboží buď není skladem a není ještě určen ani počet kusů které budou brzy naskladněny, a nebo by znamenal, že jste objednali víc kusů než kolik je skladem - napravo od názvu zboží je malé okénko s číslem a v něm uvidíte kolik kusů to je

vyplňte jednoduchý formulář, zkontrolujte si správnost údajů a klikněte na "vytvořit objednávku"

očekávejte potvrzovací e-mail na adresu, kterou jste zadali; objednávka je obvykle vyřízena týž den a expedována následující ráno, standardně obchodním balíkem, jehož doručení Česká pošta garantuje do 24 pracovních hodin od odeslání ("obvykle" nemusí znamenat vždy - viz počet dní v obchodních podmínkách - a proto pokud spěcháte, dejte nám to raději vědět - nejjistěji telefonem, nebo alespoň mailem či poznámkou v objednávce)

 

Pokud jste snad v návodu objevili nějakou chybu, dejte nám prosím vědět, abychom ji okamžitě opravili! Děkujeme.

 

Termín dodání: doporučujeme prostudovat stránku: http://www.gadgeteshop.cz/stranka/7/doprava-a-dodani/

Přestože je v nákupním řádu delší lhůta, expedujeme obvykle rychleji. Pokud máme zboží na skladě, expedujeme většinou následující ráno po obdržení objednávky, a to dopravní službou Geis, která zaručuje doručit do 24 hodin v pracovní den (podle našich zkušeností spolehlivé). Objednané zboží tak v naprosté většině případů dorazí do 2 pracovních (!) dnů od objednání. Ve speciálních případech je možné i nedělní dodání pomocí služby České pošty "nedělní dodání", kterou ČP ve vybraných městech rozváží i o víkendu a ve svátek. (Ve výjimečných situacích, o nichž ifnormujeme na hlavní stránce (např. předvánoční špička nebo technické či rodinné důvody), se může expedice naprosto výjimečně protáhnout na 2 až několik dní+1 den na dodání.).

Zboží na objednávku:
Expedice je tedy většinou nečekaně rychlá. Naopak, pokud zboží na skladě není, můžeme expedovat až poté, co zboží od dodavatele obdržíme. Lhůty se počítají až od momentu, kdy zboží na skladě je. Dodávka z Francie přitom trvá cca dva týdny, pokud je na skladě u dodavatele. Aktuální info o stavu a možnostech dodávky bývá (o Vánocích, při stavu vyprodání atp.) uvedeno rovněž hned v úvodu
hlavní strany eshopu a zda je zboží na skladě, vidíte již při zadávání objednávky. Zboží "na objednávku" je dostupné různě - některé do 3 dnů, většinu amerických výrobků ale dovážíme cca jednou za 3-6 měsíců podle Vašich objednávek a dovoz trvá cca 3-4 týdny.

 

Cena dodání:

Přesný údaj by se Vám měl zobrazit při zadávání objednávky ještě před tím, než ji definitivně schválíte, ve formuláři si volíte způsob platby a dopravy. Zčásti ji sponzorujeme my, Vám účtujeme jen část nákladů na odeslání, cca 60% skutečných nákladů (skutečný náklad zahrnuje cenu krabice, výplňový materiál, lepící pásku, mzdu pracovníka kompletujícího a balícího zásilku a vyplňujícího formuláře, dovoz do depa, poplatek za dodejku, SMS avíza či jiné služby, poplatek za dobírku, pojištění zásilky, palivové a jiné příplatky a cena vlastní dopravy). Rádi bychom Vám nabídli dopravné do 60kč, bohužel to však není možné, dokud nebudeme mít výrazně vyšší obrat a počet vašich objednávek - velké firmy toto jsou schopny zajistit, proto u nich můžete najít nižší dopravné, pevně však doufáme, že nás podpoříte a nebudete nakupovat u velkých eshopů jen kvůli tomu (oni s Vámi nebudou jednat osobně a nedovezou Vám to co chcete ale jen to co čeho se sami chtějí zbavit a prodat). Současná typická cena dopravného z našeho eshopu je 99kč za zásilku s dobírkou a 99kč za zásilku při převodu z účtu na účet nebo 119 Kč platbě platební kartou. Na Slovensko si dopravce bohužel účtuje vyšší tarif, a tak platíte cca 199kč za dodání na Slovensko. Můžete zvážit, zda Vám někdo balíček nemůže předat ze známých žijících na území ČR nebo majících sem cestu. Poslední upozornění - balík na Slovensko necestuje 24h od podání jako balík po ČR, nýbrž 24-48h (rychlejší bývá dodání na hlavních dálničních spojích, pomalejší pokud jde o komunikačně zapadlejší destinaci).

 

Jak zaplatit převodem

Své zboží můžete u nás také zaplatit bankovním převodem za sponzorovanou cenu. Jednoduše v objednávce vyberte možnost "Převodem předem - doprava do ČR". Hodí se to, pokud používáte internetbanking nebo rádi platíte přes mobil. Ovšem pozor !!! - platba musí být jasně rozpoznatelná a tedy označená - buď napište jako variabilní symbol číslo vaší objednávky nebo číslo "2", ale pak musí být v poznámce pro adresáta (nás) uvedeno vaše jméno nebo opět číslo objednávky. Zásada je, abychom věděli, o kterou objednávku nebo o koho se jedná. Platba musí být provedena předem - zásilka je expedována ihned po obdržení platby na účet 163752290/0300 (ČSOB).

Dodání na Slovensko a jiné země

Na Slovensko dodáváme, ale je nutné zvolit v objednávce správný druh dopravy. Poštovné je dražší než po ČR. Přestože nás to mrzí, Slovensko je již řadu let zahraničím, a tudíž se nedivte, že je nutné zvolit zahraniční poštovné. Chybné objednávky na Slovensko s poštovným do ČR jen zdržují Vás i nás. Pokud by se našel seriozní a spolehlivý zájemce o vytvoření slovenské pobočky GadgetEshopu, jsme připraveni mu vyjít vstříc i poradit s provozem eshopu - jsme však otevřeni jen serionzním nabídkám, už se z nás pokoušeli tahat know-how vícekrát a neměli ani tu slušnost se ozvat, že si to rozmysleli, proto očekáváme že svou serioznost nějak prokážete.

Stručné tipy

Nejrychlejší dodávka - domluvit si vlastního kurýra nebo objednat naší dopravní službu (nikoli ekonomickou variantu) a zaplatit ihned platební kartou nebo na dobírku v hotovosti (expedujeme obvykle následující den po obdržení objednávky, dopravce pak doručuje do dalších 24h, na Slovensko 24-48h) - v ideálním běžném případě tedy máte svůj balíček do 36-48 hodin doma. Pokud na svou zásilku spěcháte, uveďte prosím do poznámky objednávky konkrétní datum, do kterého nejpozději potřebujete zásilku mít u vás. Pro extra spěchající je tu ještě jedna možnost: řidič obvykle vyzvedává balíky mezi 14 a 16 h, a tak pokud objednáte cca do 12 nebo se trefíte do vhodné chvíle a zároveň (nutné) zavoláte na naši zákaznickou linku 774554630 (pozor ta je v provozu až od 13h!), je možné, že se nám ještě podaří vaši zásilku vyexpedovat a vměstnat do dnešního svozu (tuto nadstandardní službu ovšem nelze garantovat a je nutné se domluvit telefonicky).

Nejlevnější dodávka - objednat jako Dopravce Geis a Ihned platební kartou či Převodem (pošlete z vašeho účtu na účet 163752290/0300). Expedujeme po obdržení platby a rychlost závisí na daných bankách. Pokud jste u ČSOB, máte výhodu - převod je obvykle téměř okamžitý a platba je připsána týž den. Nejrychlejší je platba platební kartou.

Vaše data jsou chráněna

Dle zákona na ochranu osobních údajů 101/2000 Sb. garantujeme, že Vaše osobní data jsou považována za přísně důvěrná a nebudou nikdy prodána nebo převedena na jinou společnost. Všechny osobní údaje jsou přísně utajeny a budou užívány pouze pro účely naší společnosti. Příliš často ani neobtěžujeme informačními maily, doposud se téměř všechny námi rozeslané maily týkaly jen slevových akcí, které vás jistě zajímají, výprodejů a novinek. Pokud jde o informace zadávané pro platbu platební kartou, tak ty se k nám vůbec nedostají - cestují od vás přímo k bance a zabezpečeným systémem.

 

Co dělat, pokud se nedaří přihlásit do eshopu nebo vložit zboží do košíku:

Ověřte, že máte zapnuté ve Vašem prohlížeči "cookies", případně "sessions". Jejich vypnutí zabraňuje správné funkčnosti eshopu a po přihlášení Vám systém hlásí, že nejste přihlášeni.

Zmíněný důvod by měl vyřešit 99,99% situací. Pokud by přesto byl problém, napište nebo zavolejte nám. Objednávky lze výjimečně provést i telefonicky.