HomeKatalogKošíkPříhlášeníRegistrace

KATALOG / E-SHOP

KOŠÍK

DŮLEŽÍTÉ

PODROBNOSTI

Výběr z náhodného zboží

Nejnovější zboží

Nejprodávanější zboží

Úvodní strana > Doprava a dodání

Doprava a dodání

TIP:

BALÍK SI MŮŽETE NECHAT ZASLAT DO POŠTOMATU
(zvolte možnost "Osobně vyzvednu v síti InTime" a do poznámky objednávky vepište adresu vybraného poštomatu).

mapu/seznam poštomatů naleznete na www.postomaty.cz


Cena dopravného:

Dopravu u nás máte zdarma při objednávce zboží nad určitou hodnotu - viz odstavec Doprava zdarma. Pod tuto hodnotu Vám účtujeme "dopravné" viz tabulka níže. Osobní odběr na naší adrese NENÍ možný, nemáme vlastní výdejní provozovnu.

Co je v poplatku za dopravu:
1) doručení k Vám nebo na cílové místo - hradíte si Vy
2) svoz od nás - hradíme my nebo dopravce
3) mýto a palivový příplatek - hradíme my
4) obal (krabice, obálky atp.) - hradíme my
5) výplňový materiál: recyklovaná fixační tělíska, bublinková folie, noviny atp. - hradíme my
6) balné čili čas a práce expeditéra - hradíme my

Při volbě dopravy prosím dbejte na to, abyste např. nezvolili možnost "Doprava po ČR", je-li Vaše dodací adresa na Slovensku (taková objednávka by byla vrácena).

Tabulka aktuálních možností dopravy:

---------------------------TABULKA-------------------------------

Odešleme do 10 dnů InTime ČR
79,00 Kč
1

Odešleme do 10 dnů InTime ČR
89,00 Kč
2

Odešleme do 5 dnů InTime ČR
99,00 Kč
3

Odešleme do 5 dnů InTime ČR
100,00 Kč
4

Odešleme do 5 dnů InTime ČR
99,00 Kč
5

Dobírkou v hotovosti Odešleme do 1 dne InTime ČR 129,00 Kč 6
Převodem předem Odešleme do 1 dne InTime ČR 129,00 Kč 7
Odběr v Poštomatu InTime ČR
120,00 Kč
8
Odběr v Poštomatu InTime ČR
120,00 Kč
9
Dodání v neděli a svátek
333,00 Kč
10
Doprava na Slovensko
222,00 Kč
11

Doprava na Slovensko InTime SR
249,00 Kč
12

Doprava na Slovensko InTime SR
199,00 Kč
13
Doprava do ostatních států EU
549,00 Kč
14
Vyzvednutí zboží u zákazníkaČR
69,00 Kč
15

Výši dopravného zjistíte také po vložení zboží do košíku, otevření košíku a kliknutí na tlačítko objednat; ocitnete se tím v objednávkovém formuláři a v řádku Doprava rozklikněte menu s výběrem možností.

---------------------KONEC TABULKY-----------------------------

*platí skutečně POUZE pro převody ze slovenské pobočky ČSOB ve Slovenské republice, převody z ostatních bank jsou bankou zpoplatněny částkou 250 Kč kterou po vás budeme vymáhat v případě že zaplatíte úmyslně či nedopatřením z jiné banky

**tato služba (dodání v neděli či státem uznaný svátek prostřednictvím České pošty) je dostupná pouze pro objednávky nad 2000 Kč a jen pro některá města a obce:
Seznam měst, do kterých lze doručit balík i v neděli a státem uznaný svátek:

Benešov u Prahy
Beroun

Blansko
Brno
Bruntál
Břeclav
Česká Lípa
České Budějovice
Český Krumlov
Děčín
Domažlice
Frýdek - Místek
Havířov
Havlíčkův Brod
Hodonín

Hradec Králové
Cheb

Chomutov

Chrudim
Jablonec nad Nisou

Jeseník

Jičín
Jihlava
Jindřichův Hradec
Jirkov
Kadaň

Karlovy Vary

Karviná
Kladno
Klatovy

Klášterec nad Ohří
Kolín
Kroměříž
Kutná Hora
Liberec
Litoměřice
Litvínov
Louny
Lovosice
Luhačovice
Mariánské Lázně
Mělník
Mladá Boleslav
Most
Náchod


Nový Jičín
Nymburk

Olomouc
Opava
Ostrava
Pardubice
Pelhřimov
Písek
Plzeň
Praha
Prachatice
Prostějov
Přerov
Příbram
Rakovník


Rokycany
Rychnov nad Kněžnou
Semily
Sokolov
Strakonice
Stříbro
Svitavy
Šumperk
Tábor
Tachov
Teplice
Trutnov
Třebíč
Uherské Hradiště
Ústí nad Labem
Ústí nad Orlicí
Vsetín
Vyškov
Zlín
Znojmo
Žatec
Žďár nad Sázavou

Doprava zdarma - jak ji získat?
Od 3.9.2011 nabízíme dopravné/balné zdarma při nákupu nad určitou částku**. Částka se liší v závislosti na hodnotě vybraného způsobu dopravy:

Doprava po ČR zdarma - při objednávce zboží v hodnotě nad 2000 Kč.
Doprava do SR zdarma (při platbě kartou či na účet) - při objednávce zboží v hodnotě nad 3000 Kč.
Doprava do SR zdarma (při platbě dobírkou) - při objednávce zboží v hodnotě nad 3500 Kč.
Doprava do ostatních států v EU - při objednávce zboží v hodnotě nad 6000 Kč.

**částka se počítá ze součtu všeho objednaného zboží (po slevách a vč. DPH), poštovné se do hodnoty zboží nezapočítává; pro získání dopravy zdarma nemusíte dělat nic, náš obchod Vám ji automaticky odpočítá - pouze si vyberte v konečném formuláři způsob dopravy který chcete a splňte podmínku (hodnota zboží v částce 2000 Kč, 3000 Kč atp.)


Doba dodání:
Abyste měli jasno, jak rychle vybrané zboží dostanete, sledujte pečlivě modrý status, který se ukazuje u každého zboží: "skladem", "na cestě", "počkáte si navíc X dní", "na objednávku"... Od tohoto statusu se totiž odvíjejí následující lhůty dodání:
Dodání zboží skladem:
Nejčastěji expedujeme již ráno následující po objednání a nebo druhý den následující po objednání, nejpozději však do 5 pracovních dnů - dle obchodních podmínek. Vždy zasíláme dopravcem, který doručí zásilku do 24-48 hodin od převzetí v pracovní den, na Slovensko do 48 hodin od převzetí kurýrem. Kurýr vás bude den před předáním informovat pomocí SMS, v den dodání pak i telefonicky. Objednané zboží tak v naprosté většině případů dorazí do 3 pracovních (nikoli kalendářních!) dnů od objednání, na Slovensko nejčastěji do 4 pracovních dnů. Pokud velmi spěcháte a chcete se ujistit, zda Váš balík odešleme již následující ráno, zavolejte si o to na tel. 774554630. Pokud není naplánovaný svoz balíků, lze ho objednat vždy až na následující den. V případě že objednáváte v pátek a chcete své zboží doručit již v neděli nebo ve svátek, zvolte
"Dodání v neděli a svátek" (platí pro města viz seznam výše na této stránce a pro objednávky v hodnotě zboží nad 2000 Kč). Ve výjimečných situacích, o nichž informujeme na hlavní stránce (např. předvánoční špička nebo technické či rodinné důvody), se může expedice protáhnout až o týden - v případě obav o rychlost dodání zavolejte na tel. 774554630 a my Vám rádi podáme aktuální informace o tom jak nejrychleji jsme schopni dodat zboží které chcete. Na požádání také zašleme číslo balíku, které pak můžete sledovat na stránkách dopravce (z technických důvodů toto číslo nezasíláme každému automaticky při expedici ale až skrze e-mail a SMS zaslané samotným dopravcem o něco později).
Dodání zboží se statusem "počkáte si navíc X dní":
K výše uvedeným 1-5 dnům na expedici +1 dni na dodání si přičtěte navíc uvedenou číslovku. Například zboží se statusem "počkáte si navíc 2 dnů" tak budete mít doma do 4-8 dnů (pokud jde o dodání po ČR) od chvíle objednání.
Dodání zboží se statusem "na cestě":
Pokud zboží na skladě není, můžeme expedovat až poté, co zboží od dodavatele obdržíme. Lhůty se počítají až od momentu, kdy zboží na skladě je. Status "na cestě" obvykle znamená, že máme objednáno a čekáme na novou dodávku. O termín dodání si k nám zavolejte či napište. Obvykle se jedná o zdržení několika dnů, běžně 2-7 dní, teoreticky je ale také možné, že jsme jen nestihli zboží zavést do systému a už je skladem, a stejně tak je možné, že je zboží na cestě z USA a čekat se bude cca měsíc - je to tedy různé.
Dodání zboží se statusem "na objednávku":
Pokud zboží na skladě není, můžeme expedovat až poté, co zboží od dodavatele obdržíme - lhůty se počítají až od momentu, kdy zboží na skladě je.
Zboží "na objednávku" je tedy dostupné různě - některé do 3 dnů, většinu amerických výrobků ale dovážíme cca jednou za 3-6 měsíců podle Vašich objednávek a když se objednávky nasbírají, trvá dovoz cca 3-4 týdny. U zboží z Německa či Francie trvá dodání cca 2 týdny, pokud je na skladě u dodavatele.
Celková doba dodání tedy může být 3 dny až cca půl roku.
Tip: O Vánocích nebo při stavu vyprodání bývá aktuální info o stavu a možnostech dodávky uvedeno rovněž hned v úvodu hlavní strany eshopu a zda je zboží na skladě, vidíte již při zadávání objednávky.
V případě objednání zboží "na objednávku" doporučujeme se předem informovat na lhůtu, abyste nebyli zklamáni z její délky.
Pokud objednáte rovnou a dodání by mělo trvat déle než 2 týdny, budete o tom informováni e-mailem, případně telefonicky (není podmínkou). Pokud by byla lhůta pro Vás nepřijatelná, na požádání objednávku stornujeme. Toto storno však lze provést nejpozději do 48 hodin od chvíle, kdy Vám byla nová dodací lhůta oznámena - objednávku lze považovat za stornovanou teprve když Vám storno potvrdíme. Jiným způsobem nebo později objednávku zboží se statusem "na objednávku" zrušit nelze. Pokud od Vás neobdržíme žádost o její zrušení, považuje se dle zákona nově oznámená dodací lhůta za přijatou.
Dodání zboží na Slovensko:
Balík na Slovensko cestuje 48h ode dne převzetí zásilky kurýrem. Zboží byste tedy měli dostat celkem do 3-7 pracovních dní, pokud objednáváte zboží se statusem "skladem".

Jak probíhá dodání:
Jakmile dáme objednávku nevratně do expedice, dostanete od nás e-mailem zprávu, že máte čekat balíček - obvykle ji dostanete večer a následující ráno jej nakládá kurýr. Ten Vám během dne zašle sms s číslem zásilky na uvedený telefon s tím, že druhý den objednávku bude doručovat. Nejméně 30 minut před doručením by Vám měl volat, že se blíží. Pokud nebudete brát telefon, přesto se balík pokusí doručit. Pokud Vás nezastihne nebo se k Vám nedozvoní, pokouší se o totéž ještě jednou - obvykle druhý den nebo po Vašem/našem zavolání že žádáte opravné dodání - domlouvejte se prosím přímo s doručovatelem dopravce, číslo na něj nalezne v sms zprávě a e-mailu který Vám byl zaslán před doručováním.

Dodání Českou poštou
Svůj balík jistě chcete rychle a spolehlivě doma, ne jen možná nebo pravděpodobně. My zas nechceme darovat váš balík někomu kdo jej zcizí či ztratí a poslouchat váš nářek, že ani po týdnu váš balík nedorazil. Naopak všichni potřebujeme vědět, že dnes jej odešleme a zítra jej budete mít u sebe. Od České pošty využíváme pouze speciální službu Nedělního dodání pro výjimečné případy, neexistuje důvod proč jinak zasílat Vaše objednávky Českou poštou. Náš dopravce má proti České poště všechny výhody - je levnější (viz vysvětlení níže), rychlejší, spolehlivější, doručuje skutečně na fyzickou adresu a neposílá místo sebe papírky k vyzvednutí, odesílá předem SMS avízo, pokouší se doručit minimálně dvakrát, zákazník se s ním může domluvit na alternativním čase a adrese doručení, má funkční telefonický dispečink, poskytuje telefonická čísla na své řidiče, informuje nás o svých pokusech doručení a v případě nedoručení nás upozorní a umístí zásilku na depu kde si jej v nouzi může zákazník vyzvednout. Česká pošta oproti tomu ztrácí balíky, zapomíná uhrazovat dobírky, 24h pro ní znamená několik dní až půl roku, místo svých vozů na adresu zasílá papírky s oznámením o uložení a mnohdy zapomene zaslat i to oznámení. Aby byla zásilka alespoň trochu hlídaná, je třeba zaplatit nejdražší služby. Je sice hezké, když vám konkurence nabídne poštovné pouze 59Kč, ale pokud balík cestuje šnečím tempem, poničí se, zalehne v nejbližší pobočce a možná vůbec nedorazí, a odesilateli ani neproplatí náhradu za ztrátu, nejde o dobrou volbu pro nikoho. Podání zásilky si Česká pošta plete s imigrační řízením, její zaměstnanci pravidelně neznají služby které poskytují, úřední procesy jsou mnohem horší než v 19. století a v případě jejího pochybení nenese pošta žádné sankce, závěrem komplikovaného a dlouhého reklamačního řízení je vždy pouze vrácení ceny dopravného které rozhodně nenahradí způsobenou ztrátu a my nechceme utrácet za právníky v soudních sporech s poštou. Neexistuje rozumný důvod proč žádat dopravu Českou poštou.

Objednání vyzvednutí vrácené zásilky:
Pokud chcete výrobek vrátit nebo vyměnit, sjednejte si prosím termín vyzvednutí s naším dopravcem. Vámi požadovaný termín musíte sjednat den před vyzvednutím, nejpozději v 16 hodin. Pro sjednání prozatím platí tento postup: zavolejte nám na tel. 774554630 nebo napište e-mail na info@gadgeteshop.cz, že chcete zboží vrátit, uveďte den, ve kterém chcete, aby kurýr přijel, a ten Vás pak kontaktuje a domluví si s Vámi přesný časový termín. Zboží by mělo pokud možno: být v bezvadném stavu, v původním obalu s veškerým příslušenstvím a s kopií faktury nebo jiným dokladem prokazujícím váš nákup a zaplacení. Mějte prosím na paměti, že při vyzvednutí vznikne poplatek (69 Kč vč.DPH - pokud není určeno jinak), který musí být uhrazen převodem na náš účet 163752290/0300 (hotovost kurýr bohužel přes naše prosby nepřijímá).

Poznámky k cenám dopravného a balného:
Nově od 29.4.2014 se nám podařilo zajistit nižší ceny než kdy dřív a zároveň lepší služby při doručování - avizace SMS a telefonicky pro každou zásilku. Ještě nižší ceny dopravci vyhrazují velkopodnikům a proto chcete-li nižší dopravné, objednávejte - čím více objednávek dostaneme, tím nižší cenu za dopravu Vám budeme moci poskytnout. Možná Vás překvapí, že i současné ceny jsou námi zčásti dotované, skutečná cena je vyšší a skrývá se za ní řada vašemu oku skrytých služeb a nákladů. Domníváme se, že částečné vyčíslení poštovného je lepší, než jej zahrnovat do ceny zboží, jako to dělají jiné obchody, které nabízejí dopravu paušálně zdarma, avšak jen naoko a ve skutečnosti si ji naúčtují většinou do zboží. U nás si navíc můžete být jisti, že Váš balíček zabalíme velmi pečlivě, "česképoštěodolně" i přesto že vyjma nedělních dodání služby ČP již vyjma nedělního dodání nevyužíváme, a balíme jej ručně tak, aby se po cestě nic nemohlo stát.
Jsme otevřeni jakýmkoli nabídkám konkurenčních dopravců, pokud jsou ochotni svou nabídku vyčíslit i bez zdržujících schůzek. Pokud pro nás máte nabídku, ať už pro celoroční provoz nebo pro horké předvánoční období, zašlete ji na adresu info@gadgeteshop.cz - sami se vám rádi ozveme s odpovědí!

Ekologie v GadgetEshop.cz:
Příroda je prostor, ve kterém žijeme, nikoli pouze kousek zbylého lesa. Proto důsledně recyklujeme a tento přístup praktikujeme i při expedici vašich zásilek. Naše politika "reusingu" je taková, že veškerý obalový materiál, který používáme, byl již použit, nebo je znovu použitelný. Bude-li každá krabice použita alespoň dvakrát, bude kvůli ní pokáceno dvakrát méně stromů (podíl cellulózy v papíru je dnes malý, přesto má vliv). Podobně nepoužíváním nových fixačních tělísek ušetříme část oceánu, protože po jeho hladině kvůli nám pojede např. o jeden tanker s ropou méně (tělíska jsou obvykle vyráběna z ropy). Ujišťujeme vás, že v praxi např. recyklovaná fixační tělíska nerozeznáte od nových. Naopak v případě starých novin, igelitů či skartovaných papírů prosíme o Vaši toleranci vzhledem k estetické stránce materiálu.
Jak se připojit: Máte-li možnost, předejte použitý obalový materiál, ve kterém Vám přišlo zboží od nás, někomu dalšímu. Přestože je to ve většně případů nemožné, budeme rádi, pokud byste měli možnost nepotřebný obalový materiál odevzdat přímo nám, abychom jej mohli zpracovat a znovu použít. Máte-li jakékoli staré krabice, fixační tělíska, polystyreny, igelitové či bublinkové folie, skartovaný papír, kartony atp., jednoduše jakýkoli použitý obalový či výplňový materiál v rozumně čisté podobě, který nepotřebujete, rádi jej od vás přijmeme a zpracujeme do další expedice.
Děkujeme vám všem, že nám svou tolerancí k použitému materiálu pomáháte chránit přírodu.

Pro další informace čtěte Obchodní podmínky a Jak nakupovat.